Hei, hvordan kan vi hjelpe deg?
Hvordan fungere retur av produkt?
Hvis du ikke er fornøyd med den leverte Veloped eller Walker, har du full returrett av varen innen 14 dager etter levering, uten å måtte forklare årsaken til returen. Hvis du ønsker å returnere en Veloped eller Walker, sender du oss en e-post. Du er ansvarlig for ordne returen, forutsatt at du har mottatt riktige produkt(er) i henhold til din bestillingen.
Vi organiserer returtransport, og vi sender deg fraktetikett. Alt du trenger å gjøre er å ringe til transportøren for henting eller levere den på utleveringsstedet.
Hva er vår returpolitikk?
Trionic har 14 dagers returrett og gratis returfrakt.
For enhver levering av en Veloped / Walker til land innen EU;
- Hvis du ikke er fornøyd med din leverte Veloped eller Walker, er du garantert retten til å returnere den innen 14 dager etter levering, uten å måtte forklare årsaken til returen.
- Kostnaden for tilbakeleveringen av Veloped / Walker betales av Trionic Sverige AB, forutsatt at varene blir returnert i samme tilstand som da den ble levert, dvs. ny, og i originalemballasjen. Varer som ikke er egnet for pakkeforsendelse vil bli hentet fra din hjemmeadresse.
- Den kostnadsfrie returretten for produkter er gyldig for alle land som tilhører EU.
- Du er også garantert en 14-dagers returrett for mindre bestillinger av tilbehør, reservedeler, etc., men du er da ansvarlig for kostnadene for returfrakten.
- For å bestille retur, vennligst kontakt vår kundeservice.
Vi er glade for at vi kunne hjelpe deg. Takk for tilbakemeldingen din!
Vennligst gi oss tilbakemelding eller spør oss via:
- +46 8 522 100 50
- Chat with us
Les og oppdag mer om vår rullator av premium kvalitet
Ønsker du å vite mer? Under finner du alt du trenger å lære om våre Veloped og Walkers rullatorer