Retur- og refusjonspolicy (NO)
Takk for at du handlet hos Trionic.
Hvis du av en eller annen grunn ikke er helt fornøyd med et kjøp, inviterer vi deg til å se gjennom retningslinjene våre for refusjon og retur.
Følgende vilkår gjelder for alle produkter du har kjøpt hos oss.
Betingelser for retur
For at varene skal være kvalifisert for retur, må du sørge for at:
- Varene ble kjøpt i løpet av de siste 14 dagene
- Varene er i originalemballasjen
- Varene ble ikke brukt eller skadet. Du kan selvfølgelig nøye undersøke kjøpet ditt, som for en Veloped eller Walker inkluderer en enkelt kort utendørs tur, i tørt vær, ikke over 500 meter.
- Du har kvitteringen eller kjøpsbeviset.
Vi forbeholder oss retten til å nekte retur av varer som ikke oppfyller de ovennevnte returbetingelsene etter eget skjønn.
Dine bestillingsrettigheter
Du har rett til å kansellere bestillingen din innen 14 dager uten å oppgi noen grunn for å gjøre det.
Fristen for å kansellere en bestilling er 14 dager fra den datoen du mottok varene eller da en tredjepart du har oppnevnt, som ikke er transportør, tar i besittelse av det leverte produktet.
For å utøve angreretten din, må du informere oss om avgjørelsen din ved hjelp av en tydelig erklæring. Du kan informere oss om avgjørelsen din ved å:
-
På e-post: support@trionic.com
-
Ved å besøke vår Returskjema på nettsiden vår.
Vi refunderer deg senest 14 dager fra den dagen vi mottar de returnerte varene. Vi vil bruke samme betalingsmiddel som du brukte for bestillingen, og du vil ikke pådra deg noen gebyrer for slik refusjon.
Retur av varer
Du bør sende varene til følgende adresse:
Trionic Sweden AB
Märstagatan 8
753 23 Uppsala
Sverige
Vi kan ikke holdes ansvarlige for varer som er skadet eller tapt i returforsendelsen. Derfor anbefaler vi en forsikret og sporbar posttjeneste. Vi kan ikke utstede en refusjon uten faktisk mottak av varene eller bevis på mottatt returlevering.
Kostnad for retur
Hvis du ikke er fornøyd med den leverte Veloped eller Walker, er du garantert retten til å returnere den innen 14 dager etter leveringen, uten å måtte forklare årsaken til returen.
Kostnadene for returforsendelsen av Veloped/Walker vil bli dekket av Trionic Sverige AB. Den kostnadsfrie produktreturpolicyen er gyldig for alle land som tilhører EU. Du er også garantert 14 dagers returrett for mindre bestillinger av tilbehør, reservedeler osv., men du er da ansvarlig for kostnaden for returfrakten.
Konsekvenser av utilstrekkelig produktretur
Hvis du ikke er i stand til, helt eller delvis, å returnere varene slik de er mottatt eller bare i stand til å returnere varene i dårlig stand, er du forpliktet til å gi kompensasjon for verditapet.
Fraktkostnader refunderes ikke
Hvis du får en refusjon, vil fraktkostnadene bli trukket fra refusjonen din. For små bestillinger under 200 euro kan selger bestemme at kunden må stå for fraktkostnadene ved retur av en vare Frakt- og håndteringskostnader refunderes ikke.
Kontakt oss
Hvis du har spørsmål om våre retningslinjer for retur og refusjon, vennligst kontakt oss.
Tolkning og definisjoner
Ordene der den første bokstaven er stor har betydninger definert under følgende forhold. Følgende definisjoner skal ha samme betydning uavhengig av om de står i entall eller flertall.
Definisjoner
For formålene med disse retningslinjene for retur og refusjon:
Bedrift
Varer
Bestillinger
Service
Nettsted
Du
Siste oppdatering: 9 jan. 2025
Vår policy for informasjonskapsler kan endres i fremtiden.