Hvordan kan jeg arrangere en NDIS-prøve i Australia?
Vi er en nettbasert virksomhet. Vi samarbeider imidlertid tett med ergoterapeuter, fysioterapeuter og omsorgspersoner over hele Australia for å arrangere prøveperioder uten forpliktelser.
Organisering av prøveperioden
Det er nødvendig med en innledende telefonsamtale med deg for å være sikker på at vi sender den modellen som «passer best» med tanke på:
- Klientens mål, evner, høyde, kroppsbygning og spesielle behov;
- Trionic-modellvalg, produktstørrelse, farge, funksjonalitet og tilbehør.
Noen ganger kan klienten din allerede ha diskutert denbest passende modellen med oss og til og med bestemt seg for sin foretrukne modell. Det er imidlertid alltid nødvendig å bekrefte prøveperioden og produktvalget med fysioterapeuten, ergoterapeuten, omsorgskoordinatoren eller annen støttepersonell.
Prøveavtale
Tronic-utstyret sendes for prøveperiode med følgende avtale:
- Det er ingen forpliktelse fra din eller klientens side til å kjøpe. Alle fraktkostnader dekkes av Trionic Australia med mindre annet er avtalt.
- Utstyret sendes direkte til deg, da NDIS og noen andre finansieringsorganer ikke tillater levering av hjelpemidler til klienten din før finansieringsgodkjenning. Vi vil derfor be om at leveringsadressen din, telefonnummeret og e-postadressen din skal stå på fraktetiketten.
- Du gjennomfører prøveperioden og beholder deretter utstyret til NDIS eller et annet finansieringsorgan har mottatt godkjenning. Utstyret må ikke etterlates hos klienten før finansieringsgodkjenning og kjøpsavtale.
- Vi ber deg om å beholde esken og oppbevare Trionic-utstyret for senere levering til klienten eller returnere det til Trionic. Hvis prøveperioden er vellykket, må du oppbevare utstyret i ny stand for salg og levering til klienten din.
- Hvis godkjenningen tar lang tid, kan vi bli enige om å returnere utstyret, spesielt siden du kan ha begrenset lagringsplass.
- Utstyret kan prøves ut utendørs i miljøet klienten din trenger for å bruke det. Skitne dekk kan alltid rengjøres eller byttes ut. Vi ber deg imidlertid om å være svært forsiktig så du ikke riper eller skader rammen og andre deler. Beskyttelse er enkelt hvis du transporterer utstyret i esken, eller hvis kjøretøyet ditt er for lite, bruker du myk polstring som et teppe for å beskytte det.
- Utstyret kan prøves ut med flere klienter.
Tilbud og fakturaer
Vi kan sende et tilbud eller en skattefaktura for innsending til NDIS eller andre finansieringsorganer. Tilbud og fakturaer krever klientens navn, adresse og referanse, for eksempel NDIS-deltakernummer. Betaling kan gjøres via bankoverføring eller NDIS-portalen.
Levering og returer
Levering tar vanligvis 5 dager fra ordrebekreftelse.
Alle modeller leveres ferdig montert og klare til bruk. Vår internasjonale transportør UPS sender e-postvarsler hver gang esken skannes under transport. I Australia leverer UPS lokalt selv eller overleverer esken til Startrack for levering.
Returer bestilles av Trionic Australia.
Velge din best passende Trionic-modell
Det finnes to Trionic-modeller, Walker og Veloped. Sammendragsinformasjonen på denne siden svarer på de vanligste spørsmålene og vil hjelpe deg med å bestemme deg. Du er hjertelig velkommen til å ringe David på 1300 50 30 30 for å stille spørsmål og diskutere dine behov videre.
Vi er glade for at vi kunne hjelpe deg. Takk for tilbakemeldingen din!
Vennligst gi oss tilbakemelding eller spør oss via:
- +46 8 522 100 50
- Chat with us
- Send a mail
Les og oppdag mer om vår rullator av premium kvalitet
Ønsker du å vite mer? Under finner du alt du trenger å lære om våre Veloped og Walkers rullatorer