Hvordan kan jeg arrangere en NDIS-prøve i Australia?

Vi er en nettbasert virksomhet. Vi samarbeider imidlertid tett med ergoterapeuter, fysioterapeuter og omsorgspersoner over hele Australia for å arrangere prøveperioder uten forpliktelser.

Organisering av prøveperioden

Det er nødvendig med en innledende telefonsamtale med deg for å være sikker på at vi sender den modellen som «passer best» med tanke på:

  • Klientens mål, evner, høyde, kroppsbygning og spesielle behov;
  • Trionic-modellvalg, produktstørrelse, farge, funksjonalitet og tilbehør.

Noen ganger kan klienten din allerede ha diskutert denbest passende modellen med oss og til og med bestemt seg for sin foretrukne modell. Det er imidlertid alltid nødvendig å bekrefte prøveperioden og produktvalget med fysioterapeuten, ergoterapeuten, omsorgskoordinatoren eller annen støttepersonell.

Prøveavtale

Tronic-utstyret sendes for prøveperiode med følgende avtale:

  • Det er ingen forpliktelse fra din eller klientens side til å kjøpe. Alle fraktkostnader dekkes av Trionic Australia med mindre annet er avtalt.
  • Utstyret sendes direkte til deg, da NDIS og noen andre finansieringsorganer ikke tillater levering av hjelpemidler til klienten din før finansieringsgodkjenning. Vi vil derfor be om at leveringsadressen din, telefonnummeret og e-postadressen din skal stå på fraktetiketten.
  • Du gjennomfører prøveperioden og beholder deretter utstyret til NDIS eller et annet finansieringsorgan har mottatt godkjenning. Utstyret må ikke etterlates hos klienten før finansieringsgodkjenning og kjøpsavtale.
  • Vi ber deg om å beholde esken og oppbevare Trionic-utstyret for senere levering til klienten eller returnere det til Trionic. Hvis prøveperioden er vellykket, må du oppbevare utstyret i ny stand for salg og levering til klienten din.
  • Hvis godkjenningen tar lang tid, kan vi bli enige om å returnere utstyret, spesielt siden du kan ha begrenset lagringsplass.
  • Utstyret kan prøves ut utendørs i miljøet klienten din trenger for å bruke det. Skitne dekk kan alltid rengjøres eller byttes ut. Vi ber deg imidlertid om å være svært forsiktig så du ikke riper eller skader rammen og andre deler. Beskyttelse er enkelt hvis du transporterer utstyret i esken, eller hvis kjøretøyet ditt er for lite, bruker du myk polstring som et teppe for å beskytte det.
  • Utstyret kan prøves ut med flere klienter.

Tilbud og fakturaer

Vi kan sende et tilbud eller en skattefaktura for innsending til NDIS eller andre finansieringsorganer. Tilbud og fakturaer krever klientens navn, adresse og referanse, for eksempel NDIS-deltakernummer. Betaling kan gjøres via bankoverføring eller NDIS-portalen.

Levering og returer

Levering tar vanligvis 5 dager fra ordrebekreftelse.

Alle modeller leveres ferdig montert og klare til bruk. Vår internasjonale transportør UPS sender e-postvarsler hver gang esken skannes under transport. I Australia leverer UPS lokalt selv eller overleverer esken til Startrack for levering.

Returer bestilles av Trionic Australia.

Velge din best passende Trionic-modell

Det finnes to Trionic-modeller, Walker og Veloped. Sammendragsinformasjonen på denne siden svarer på de vanligste spørsmålene og vil hjelpe deg med å bestemme deg. Du er hjertelig velkommen til å ringe David på 1300 50 30 30 for å stille spørsmål og diskutere dine behov videre.

Les og oppdag mer om vår rullator av premium kvalitet

Ønsker du å vite mer? Under finner du alt du trenger å lære om våre Veloped og Walkers rullatorer

Produkter og tjenester

Rehabilitering og støtte

Bestillinger og leveranser

Trionic Verveklubb

Returer og klager

Feilsøking

Konto og belønninger

Min konto og historikk

Brukeromtaler    

  • SHERMATRON…

    Den er så enkel å bruke og flott å gå med, den holder meg også oppreist. Bortsett fra mannen min er den min beste venn.

    Servicen var utmerket og også oppfølgingen.…

  • Den skinner i alt slags terreng…

    Til tross for Coronaen! Bestilte den mandag (22. juni 2020) i Uppsala, og fredag (26. juni 2020), var min 14-tommers Trionic Walker utenfor døren. Også takket være den utmerkede logistikken til UPS.

    I mellomtiden har jeg virkelig testet min Trioni…

  • Den nye balansefølelsen…

    Min svigerfar er 86 år ung, og har visuelle- og balanseproblemer. Når han går (som en pingvin), med bena fra hverandre og med sprikende armer, må han konsentrere seg voldsomt om balansen, noe som gjør ham så utmattet at han begynner å snuble etter 2-…

  • Bra hjelp…

    Siden jeg ikke har brukt noen annen rullator, kan jeg ikke gi en uttalelse sammenlignet med andre.
    Min Walker møter alle mine forventninger og gjør at jeg føler meg trygg. De store hjulene har til nå klart enhver tur uten noen problemer. Min Walker…

  • Dette fantastiske kjøpet har gitt meg et nytt liv.…

    Jeg er en relativt ung kvinne som har blitt funksjonshemmet med dårlig mobilitet de siste 3 årene eller der omkring. Jeg visste at jeg trengte noe å støtte meg på når jeg er ute og går eller skal bære ting, men tradisjonelle gåhjelpemidler ga meg føl…

  • Veloped Sport 14" M…

    Jeg nyter min Trionic Veloped. Jeg tror imidlertid at setelengden kan forbedres kunne flytte den lenger bakover (noe som sannsynligvis vil medføre store kostnader!). Dessuten synes jeg ikke de doble forhjulene er spesielt nyttige og har vurdert å fje…

  • Fantastisk…

    Jeg kjøpte den siden jeg har mobilitetsproblemer og rullatoren jeg har for øyeblikket er totalt uegnet for ujevnt underlag. Jeg synes denne er så mye enklere å bruke og har fått mange kommentarer om den.…

  • Veloped Sport…

    Virkelig et fremragende mobilitetshjelpemiddel. Veldig godt konstruert. Det vil virkelig la deg dra hvor som helst. Det er komfortabelt på asfalt, stier og utenfor stier. Det har gjort det mulig for meg å delta igjen i den ukentlige 5 km parkrun.…

  • Hjelp til å gå med Parkinson…

    Utmerket produkt. Stødig, godt sammensatt og perfekt både for å gå i byen og skogen med. Hvordan den er konstruert til å ta seg over fortauskanter er bare fantastisk. Utmerket og effektiv service. Tusen takk.…

Abonner på nyhetsbrev