Belønningsvilkår   (NO)

Dette er vilkårene og betingelsene for våre internettkontoer (enhver konto) og vårt belønningsprogram for "Trionic Rewards"-medlemskap som er tilgjengelig for kontoinnehavere (Rewards-programmet).

Les disse vilkårene nøye før du registrerer en konto. De forteller deg hvem vi er, hvordan kontoene våre og belønningsprogrammet fungerer, hvordan vi kan endre eller avslutte kontotjenesten eller belønningsprogrammet vårt, og annen viktig informasjon. Hvis du mener at det er en feil i vilkårene, vennligst kontakt oss.

Kvalifisering for konto og belønningsprogrammet

For å være kvalifisert for en konto må du:

  • være bosatt utenfor Australia eller Canada;
  • være over 18 år ; og
  • ha en gyldig e-postadresse.

For å bli kvalifisert for medlemskap i belønningsprogrammet må du ha en aktiv konto, og medlemskap knyttet til denne konto.

Vår diskresjon ved å nekte et medlemskap

Vi kan avslå en søknad om en konto eller medlemskap i belønningsprogrammet uansett grunn, etter vårt skjønn. Vi kan stenge en konto eller trekke medlemskap fra ethvert medlem av belønningsprogrammet når som helst etter vårt skjønn (hvis vi stenger kontoen din eller trekker medlemskapet ditt i belønningsprogrammet, mister du alle opptjente fordeler).

Flere kontoer

Du kan bare ha én konto (og kun ett medlemskap for belønningsprogrammet). Vi kan slå sammen, nekte eller stenge ytterligere kontoer når som helst etter eget skjønn. Vi forbeholder oss retten til å overvåke antall kontoer i en hvilken som helst husholdning, og til å kansellere alle kontoer der vi mistenker at dupliserte kontoer holdes av samme person (hvis vi kansellerer eller slår sammen kontoer, innehaveren av kontoen(e) som vi har kansellert og/eller fusjonert kan miste eventuelle opptjente fordeler).

Bare for personlig bruk

Våre kontoer og belønningsprogrammet er kun til personlig bruk. Vi forbeholder oss retten til når som helst å avgjøre om du opptrer i personlig egenskap eller på vegne av en bedrift. Hvis vi fastslår at du bruker en konto eller belønningsprogrammet til forretningsformål, kan vi kansellere kontoen din og medlemskapet ditt, og du vil miste alle opptjente fordeler.

Hvordan opprette en konto

Forutsatt at du oppfyller kvalifikasjonskriteriene ovenfor, kan du registrere deg for en konto ved å gå til "Min konto"-siden og fullføre "registrer deg"-delen av siden. Du må gi oss ditt fulle navn, en gyldig e-postadresse og all annen informasjon som vi angir at vi trenger under registreringsprosessen.

Du må selv holde din informasjon oppdatert

Det er viktig at du holder informasjonen din oppdatert, slik at vi (blant annet) kan overvåke kontoen din. Du representerer derfor og garanterer overfor oss at all informasjon du er pålagt å gi oss når du registrerer deg for kontoen din er sann, nøyaktig, oppdatert og fullstendig i alle henseender, og du erkjenner at vi gir deg kontoen på grunnlag av den representasjonen. Du forplikter deg også til å umiddelbart varsle oss om eventuelle endringer i denne informasjonen ved å oppdatere detaljene på kontoen din.

Passord og sikkerhet

Du må sette opp et passord når du registrerer deg for kontoen din. Hvis du ikke har angitt et passord, kan du tilbakestille passordet og angi et nytt. Du bør ikke avsløre passordet ditt til noen andre, og du er alene ansvarlig for å holde kontoinformasjonen din konfidensiell. Du må passe på å forhindre misbruk av kontoen din og sørge for at ingen andre har tilgang til kontoen din. Du samtykker i å varsle oss umiddelbart om enhver uautorisert bruk av kontoen din eller andre sikkerhetsbrudd knyttet til kontoen din.

Tap som følge av misbruk eller uautorisert tilgang til kontoen din

Vi vil ikke være ansvarlige for tap som oppstår som følge av misbruk eller uautorisert bruk av passordet ditt eller kontoen din (inkludert, for å unngå tvil, bruk av eventuell Trionic Reward-kreditt du kan ha opparbeidet).

Online tilgang

Våre kontoer administreres kun online. Du må ha en gyldig e-postadresse for å bruke kontoen din, og du må ha internettilgang for å få tilgang til kontoen din.

Hva du må gjøre hvis du ikke vil være medlem av vårt belønningsprogramm

Hvis du ønsker å opprettholde en konto, men ikke ønsker å være medlem av belønningsprogrammet, vennligst kontakt oss, så fjerner vi deg fra belønningsprogrammet (se nedenfor for ytterligere detaljer). Der vi har fjernet deg fra belønningsprogrammet, vil vi ikke lenger sende deg kommunikasjon relatert til belønningsprogrammet. Vær oppmerksom på at du vil fortsette å motta kommunikasjon relatert til kontoen din og all markedsføringskommunikasjon du har abonnert på. Du vil fortsatt kunne få tilgang til kontoen din, men du vil ikke få tilgang til fordelene ved belønningsprogrammet (og for å unngå tvil vil du miste eventuell Trionic Reward-kreditt du har opparbeidet).

Fordeler med belønningsprogrammet

Som medlem av belønnings-programmet kan du ha tilgang til en rekke fordeler, inkludert tilgang til eksklusive kampanjer og muligheten til å tjene Trionic Reward kreditt som kan innløses i varer på Trionics sitt nettsted. Der vi refererer til "trionic.com" i disse vilkårene og betingelsene, refererer vi til Trionic-nettbutikken i ditt hjemland.

Fordelene kan endres

Vi kan når som helst endrefordelene til belønningsprogrammet (inkludert verdien og tilgjengeligheten av eventuell Trionic Reward Credit) eller trekke tilbake fordelene helt.

Hvordan Trionic Reward Kreditt fungerer

Vi vil gi deg Trionic Reward Kreditt for kvalifiserte kjøp på vår nettside..

Kreditt for å verve en venn til Trionic

Du kan også tjene Trionic belønnningskreditt hvis du deltar i vårt henvisningsprogram som er eksklusivt tilgjengelig for medlemmer av Belønnings-programmet. Vilkårene og betingelsene som gjelder for henvisningsprogrammet er angitt i vedlegg 1 (vilkår og betingelser for henvisningsprogram).

Hvordan bruke kreditten i belønningsprogrammet

Din Trionic belønnings-kreditt vil automatisk bli kreditert ditt neste kjøp på Trionics nettside. Vi vil ikke utbetale Trionic belønnings kreditt i kontanter, og Trionic belønnings kreditt kan ikke overføres til en annen person. Trionic belønnings kreditt kan ikke brukes til kjøp av gavekort eller i tillegg til kjøp gjort med en rabattkode.

Returnere kjøp

Hvis du returnerer et kjøp som du har opptjent Trionic belønnings-kreditt for, og vi gir deg en refusjon, trekker vi beløpet av Trionic belønnings-kreditten som du opptjente for det kjøpet fra kontoen din.

Andre vilkår som gjelder Trionic sitt belønningsprogram og kreditt

Opptjening av Trionic belønnings kreditt gir deg ingen rettigheter og betyr ikke at du kan stole på fortsatt tilgjengelighet av belønninger, fordeler eller belønningsprogramprivilegier. Trionic Reward Credit og de andre fordelene, privilegiene og belønningene til belønnings-programmet er personlige for deg og kan ikke tildeles, byttes, gis bort, innløses mot kontanter eller på annen måte overføres.

Trionic belønnings-kreditter har ingen pengeverdi og kan ikke under noen omstendigheter danne grunnlag for et pengekrav mot oss eller våre tilknyttede selskaper.

Avslutning

Du kan stenge kontoen din (og/eller avslutte ditt medlemskap i belønningsprogrammet) når som helst ved å kontakte oss via vår support support@trionic.com, eller ved å skrive til oss på Trionic Sweden AB, Märstagtan 8, 75323 Uppsala , Sverige.

Vi kan stenge kontoen din (og dermed ditt medlemskap i belønningsprogrammet) umiddelbart uten varsel når som helst etter vårt skjønn, uansett grunn.

Uten at det berører vår generelle rett til å stenge kontoen din når som helst:

(i) hvis vi mistenker at du handler i strid med disse vilkårene og betingelsene eller bruker kontoen din på en uredelig måte eller for ulovlige formål kan vi avslutte kontoen din umiddelbart og uten varsel; og

(ii) hvis kontoen din har vært inaktiv i 24 måneder kan vi vurdere og avslutte den.

Hvis kontoen din stenges (enten av deg eller av oss), vil eventuelle påløpte, men ubrukt Trionic belønnings -kreditter gå tapt og kansellert. Du vil ikke ha rett til kontant kompensasjon for de tapte kredittene, og kredittene vil ikke bli gjenopprettet hvis du senere åpner en ny konto på nytt.

Databeskyttelse

All personlig informasjon som vi samler inn gjennom belønnings-programmet vil bli behandlet i samsvar med personvernreglene våre, som du finner i våre personvernregler. I tillegg kan vi bruke personlig informasjon som vi samler inn gjennom belønnings-programmet for å administrere kontoen din og belønnings-programmet; og for å vurdere om du er kvalifisert for en konto. Du kan velge bort all markedsføringskommunikasjon når som helst ved å klikke på "avslutt abonnement"-lenken i alle e-poster med markedsføringskommunikasjon vi sender til deg.



Nettstedets vilkår og betingelser

Anvendelse av lokale lover

Vi kan overføre denne avtalen til noen andre

Du trenger vårt samtykke for å overføre rettighetene dine til noen andre

Ingen andre har noen rettigheter i henhold til denne kontrakten

Hvis en domstol finner en deler av denne kontrakten for ulovlig, vil alikevel andre deler gjelde

Vår rett til å endre disse vilkårene


Siste oppdatering: March 17, 2024

Vi kan oppdatere, endre, slette eller si opp disse vilkårene og betingelsene når som helst, etter eget skjønn, eller avslutte belønningsprogrammet eller stenge kontoprogrammet vårt, ved å endre disse vilkårene og betingelsene og legge ut et varsel på nettstedet vårt eller sende deg e-post.

'

Brukeromtaler    

  • Ingenting kan slå en Veloped!…

    Jeg kjøpte nylig en Veloped 14er Tour. Den er den beste "rollatoren" til så langt, og jeg har brukt rullatorer siden 2008.

    Veloped gjør kroppsholdningen min mye bedre, jeg klarer å gå normalt så mye lenger. Fortauskanter er en lek, og den ruller l…

  • Veloped Sport har forandret livet for meg!…

    Kundeserviceteamet hos Trionic er veldig hjelpsomme og raske til å svare.
    Jeg har MS og i løpet av det siste året har bevegeligheten min gått kraftig ned og jeg slet med å gå bare 100 meter! Jeg savnet spesielt turer på landet med mannen min og hund…

  • Mine forventning…

    Den har oppfylt mine forventninger til det fulle.…

  • Endelig en trygg følgesvenn…

    Nå som jeg har kunnet gå uten problemer med rullatoren min i to måneder, vil jeg takke deg nok en gang for denne flotte oppfinnelsen. Folk blir stadig overrasket og spør meg om gåhjelpen min, og jeg kan bare anbefale den. Interesserte har ofte fotog…

  • Rett og slett bra!…

    Rett og slett bra!…

  • Walker 12er…

    Veldig fin. Enkel å manøvrere. Min 93 år gamle mor, kan nå ta seg ut på forskjellige turer, og føle seg sikkert mens hun går.…

  • Tilbake på føttene igjen!…

    Jeg har en nerveskade i mitt venstre bein på grunn av et ryggproblem og har i over 2 år nå måttet bruke stokk. Min daglig turer med hunden har bestått av en smertefulle 400 meter hvor jeg har sittet mer enn jeg har gått. For en som har vært fysisk ak…

  • En konstruerte mobilitetsløsninger er mottatt…

    Fra min første nettprat til å ta min Veloped Trek på første tur, har teamet hos Trionic vært utmerket. Støtten og veiledningen som gis; raske tilbakemeldinger og levering av Trek får meg til å ønske at alle bedrifter lærer av dem!

    Veloped Trek er…

  • Økt livskvalitet…

    Kjøpte en Veloped til min kone som har problemer med leddene. Hun er utrolig fornøyd. Jeg måtte kjøpe en til meg selv også. Jeg har problemer med å holde følge med henne når vi er ute å går på tur.…

Abonner på nyhetsbrev