Hvordan bestille?

Sikker og enkel shopping

1. Hvordan legger jeg inn en bestilling?

Du kan bestille din ønskede produktene online, over telefon eller ved å sende en e-post:

  • Handle på nettet i vår nettbutikk. Velg ønskede produktene i hovedkategori "KATEGORIER", gå deretter til "handlekurven" for å fortsette og fullføre kjøpet.
  • Ring vår engelsktalende kundeservice og bestill over telefon: + 46 8 522 100 50
  • Send oss bestillingen via e-post til: info@trionic.se. Ta med leveringsadressen, telefonnummeret, foretrukken betalingsmåte og hva du ønsker å bestille.

2. Hvis jeg har spørsmål, hvordan får jeg hjelp?

Ring vår engelsktalende kundeservice: + 46 8 522 100 50

Eller send oss spørsmål og forespørsler via e-post til: info@trionic.se

3. Hvor mye koster frakten?

Alle Veloped- og Walker-modeller og alle bestillinger over 2000 NOK, inkluderer gratis levering til Norge.

For bestillinger < 2000 NOK blir fraktkostnaden vist før du bekrefter bestillingen.

4. Hvordan kan jeg betale?

Du kan velge mellom følgende betalingsalternativer:

  • Kortbetaling – Visa / Mastercard
  • 14-dagers faktura
  • PayPal
  • Manuell betaling / bankoverføring

5. Hvordan sendes en Veloped / Walker?

Vi benytter UPS til forsendelse av Veloped/Walker.

Gratis frakt av en Veloped/Walker inkluderer hjemkjøring på døren. Når din Veloped/Walker er sendt mottar du et leveringsvarsel fra UPS, slik at du kan spore forsendelsen.

Forsendelsen tar vanligvis 3-4 arbeidsdager, alt etter leveringsadressen.

6. Hva skjer hvis ikke jeg er fornøyd med Velopeden eller Walkeren?

I henhold til angrerettloven ved fjernsalg (EØS) har du som forbruker rett til å angre ditt kjøp innen 14 dager etter at du har mottatt varene.

Du må selv bære kostnadene ved returen og du har ansvaret for at varen blir returnert med forsvarlig innpakning og emballasje.

Vi er avhengige av informasjonskapsler for å tilby våre tjenester. Ved å bruke våre tjenester, godtar du bruk av informasjonskapsler.