Kjøpsvilkår & betingelser

Disse kjøpsvilkår og betingelser gjelder når du som forbruker (heretter referert til som «du») bestiller varer fra Trionic Sverige AB (organisasjonsnummer 556698-1527) fra Trionics nettsted. Ved å kjøpe fra oss godtar du disse vilkår og betingelser. For å kunne fullføre en bestilling på nettstedet til Trionic må du være minst 18 år gammel. Trionic forbeholder seg retten til å endre kjøpsvilkår og betingelser ved behov, uten å informere deg på forhånd. Gjeldende versjon av vilkår og betingelser som vedrører din bestilling, er den som er tilgjengelig på nett på det tidspunktet du bestiller. Disse vilkår og betingelser ble sist oppdatert 20. juli 2016.

Priser

Alle priser ekskluderer merverdiavgift, men vid import til Norge må du betale norsk moms. Fraktkostnader legges til alle prisene. Alle bestillinger over 2000 NOK inkluderer gratis frakt til Norge. For levering til Norge trekkes automatisk eventuel merverdiavgift (MVA) fra, før du bekrefter bestillingen din.

Bestilling

Du kan bestille på nett fra nettbutikken vår, via telefon +46-8- 522 100 50, eller via e-post til info@tronicc.se.

Betaling

Kundene kan velge mellom følgende betalingsmetoder:

Kredittkort

Kredittkorttransaksjonene skal foregå i henhold til reglene, som angitt i Sverige og EU, for betaling via Internett. Vi benytter STRIPE PCI-DSS-sertifiserte kortbetalingsmetode. Vi aksepterer følgende kort: Visa, MasterCard, Maestro og VisaElectron. Pengene reserveres på din konto når ordren er mottatt. Alle transaksjoner sendes via SSL (Secure Socket Layer), som er ekstremt sikkert og kryptert. Ingen kredittkortnumre lagres. Hva angår kredittkortbetalinger over Internett bruker vi det siste innen sikkerhetsteknologi. 3D-Secure - en standard designet av Visa og MasterCard for å skape en sikker metode for å verifisere kunder på nett.

Fakturering

For fakturabetaling samarbeider vi med Svea Ekonomi AB. For å handle med faktura må du oppgi ditt personnummer eller organisasjonsnummer. Blant annet følgende krav gjelder for å handle med faktura, du må være registrert i Folkbokföringsregistret (nasjonalt register) i Sverige og være over 18. Du må ikke ha noen betalingsanmerkninger. Alle fakturaer fra Trionic Sverige blir gitt til Svea Ekonomi AB. Det foretas en vanlig kredittsjekk etter at all personlig informasjon er oppgitt ved betaling, i denne sammenhengen betyr det en kontroll av din kreditthistorikk. Du vil motta en kopi av kredittsjekken til din hjemmeadresse. Betalingsbetingelser for faktura er 14 dager. Det påløper et forsinkelsesgebyr ved for sen betaling, hvilket både er avtalt og i henhold til gjeldende lovverk. Det påløper 2% rente per måned. Ved manglende betaling sendes fakturaen til inkasso.

Delbetaling

Gjennom vårt samarbeid med Svea Ekonomi AB kan du søke om en kredittavtale der du kan foreta kjøp via avbetaling. Velg kredittperioden din ved å merke av det valget som passer deg best. Kjøpet kan alltid løses inn i sin helhet når som helst før forfallsdato. Det foretas en vanlig kredittsjekk etter at dine personalia er oppgitt ved betaling, i denne sammenhengen betyr det en kontroll av din kreditthistorikk. Du vil motta en kopi av kredittsjekken til din hjemmeadresse. Hvis du har noen spørsmål, kan du kontakte Svea Ekonomi AB på telefonnr. +46 08-514 931 13 for mer informasjon. Et eksempel på effektiv rente ved et kjøp på 10 000 SEK for en periode på 12 måneder, med 0% rente, et opprettelsesgebyr på 195 SEK, pluss et fakturagebyr på 29 SEK: 10.68%. Generelle vilkår og betingelser Standardised European Consumer Credit Information (SEKKI)

Direktebetaling via nettbanken din

Betal direkte fra nettbanken din Trustly vil sette opp en sikker tilkobling til nettbanken din der du kan betale raskt og sikkert uten å forlate dette nettstedet. Dette betalingsvalget er gratis og du trenger ikke å registrere deg. Du trenger imidlertid å benytte påloggingsinformasjonen til nettbanken din for å betale med Trustly. For mer informasjon, gå til www.trustly.com

Forskuddsbetaling

Du vil motta en faktura før vi sender varene. Når vi har mottatt betalingen din, sender vi ordren din.

PayPal

Betale raskt og trygt med PayPal. Du kan velge å betale fra PayPal-saldoen din eller via et kredittkort knyttet til PayPal-kontoen din. Gå til www.paypal.no for mer informasjon. Hent i butikk Betaling skjer på stedet hvis du velger å hente varene dine i butikk, varene mottas ved betaling.

Frakt

Vi sender varene våre med post eller UPS. Leveringstid er vanligvis inn tre (3) arbeidsdager fra bestillings- eller kjøpsdato. Alle våre forsendelser er forsikret under frakt. Pass på å undersøke forsendelsen rett etter mottak for eventuelle transportskader. Alle rapporter transportskader må sendes inn til fraktselskapet innen 24 timer. Du vil motta en bekreftelse på rapporten din, som du videresender til oss sammen med originalemballasjen og en kopi av fakturaen din. Kontakt oss før du returnerer produktet.

Slutten av kjøpsavtalen.

Din avtalepartner for alle ordrer er Trionic Sverige AB, Märstagatan 8, SE-75323 Uppsala, Sverige. Kjøpskontrakten skal være ferdigstilt ved Trionics oppfyllelse av gitt kontrakt - hvilket innfris ved levering av varene. Ved bestilling via telefon mottar du muntlig informasjon vedrørende mottatt ordre i tillegg til detaljene om kontrakten. Ved bestilling via Internett mottar du elektronisk informasjon (via e-post) vedrørende mottatt ordre i tillegg til detaljene om kontrakten.

Angrerett

I henhold til angrerettloven ved fjernsalg (EØS) har kjøperen/forbrukeren rett til å angre sitt kjøp innen 14 dager etter at kjøperen har mottatt varene. Dersom kjøperen vil benytte seg av angreretten, må kjøperen kontakte Trionic og gi beskjed om dette så snart som mulig og senest innen den dagen fristen går ut.

Kjøperen må selv bære kostnadene ved returen og kjøperen har ansvaret for at varen blir returnert med forsvarlig innpakning og emballasje. Kjøperen kan bli holdt ansvarlig for skade på varer ved uforsiktig eller uforsvarlig retur og varen må returneres i originalforpakning godt emballert.

Ønsket om retur av varer, og få kjøpsummen refundert skal rettes til:

Trionic Sverige AB, Märstagatan 8, SE-75323 Uppsala, Sverige
E-post: info@trionic.se
Telefon: + 46-8-522 100 50

Eierrettigheter

Varene forblir Trionic Sverige AB`s eiendom inntil fullstendig betaling er mottatt.

Fraktbetingelser

Vårt fraktansvar annulleres dersom vi ikke mottar korrekt forsendelse eller hvis den ikke leveres innen tidsfrist. Vi er ikke ansvarlige for feil tilgjengelighet. Dersom varen kan ikke gjøres tilgjengelig for forsendelse vil vi informere deg umiddelbart.

Garanti

Trionic Sverige AB tilbyr en garantiperiode for totalt 10 år på alle Velopeder og Walkere. Garantien gjelder ikke for deler/komponenter utslitt på grunn av normal slitasje (f.eks. men ikke begrenset til: dekk, slanger og bremser). Vår garanti er gyldig fra kjøpsdato og gjelder kun for den opprinnelige kjøperen av produktet. Lakkskader dekkes ikke av garantien. Vi forbeholder oss retten til å reparere ødelagte produkter, eller erstatte dem med en nyere modell. Garantien dekker ikke skade forårsaket av feil eller uspesifisert bruk, for eksempel - men ikke begrenset til: forsømmelse (manglende pleie og vedlikehold), transport og overdreven bruk i tillegg til endring av produktet og/eller dets komponeneter. Garantirettighetene er begrenset til tidligere nevnt person, og eventuelle transportkostnader er ikke inkludert.

Feil og mangler

Trionic Sverige AB tar forbehold om det kan være mulige feil på selskapets nettsted. Trionic Sverige AB forbeholder seg retten til å endre innhold, inkludert - men ikke begrenset til: priser, tekniske spesifikasjoner og produkttilbud uten foregående varsel. Trionic forbeholder seg retten til å avslutte salg av produkter i tillegg til å endre produktene tilbudt fra egen lagerbeholdning.

Force Majuere

Hvis en part forhindres til å oppfylle sine forpliktelser på grunn av omstendigheter parten ikke råder over - som lynnedslag, arbeidskonflikter, brann, endringer i offentlige bestemmelser, statlig intervensjon i tillegg til feil eller forsinket fra underleverandører på grunn av nevnte omstendigheter - skal det vurderes grunner for forlengelse i tillegg til lettelser fra skader og andre mulige konsekvenser.

Beskyttelse av personlig informasjon

All personlig informasjon behandles i henhold til PUL. Nødvendige data for å fullføre transaksjonen er lagret og sendt, i forbindelse med levering, til bedriftens underleverandører. Les mer om retningslinjene våre for personvern.

Tvister og valg av jurisdiksjon

Svensk lov gjelder for disse vilkår og betingelser. I tilfelle av en tvist refererer vi først til Allmänna Reklamationsnämnded (ARN), og følger alltid deres anbefalinger. I tilfelle eventuelle tvister, kan du lese mer her: ec.europa.edu/odr

Entreprenører

Trionic Sverige AB, Märstagatan 8,SE-75323 Uppsala, Sverige, MVA ID-nr: SE556698152701.
Vi er avhengige av informasjonskapsler for å tilby våre tjenester. Ved å bruke våre tjenester, godtar du bruk av informasjonskapsler.